{"id":33,"date":"2021-12-10T14:09:16","date_gmt":"2021-12-10T13:09:16","guid":{"rendered":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/?p=33"},"modified":"2021-12-10T14:09:16","modified_gmt":"2021-12-10T13:09:16","slug":"mitt-i-processen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/2021\/12\/10\/mitt-i-processen\/","title":{"rendered":"Mitt i processen"},"content":{"rendered":"

Sedan sist har n\u00e5gra av oss deltagit i en digital konferens som handlade om Praktikn\u00e4ra forskning och skola p\u00e5 vetenskaplig grund. H\u00e4r presenterades v\u00e5rt arbete med pilotprojekten s\u00e5 l\u00e5ngt ifr\u00e5n de olika kommunerna. Snart kan ni ta del av den PowerPoint som anv\u00e4ndes f\u00f6r att presentera. H\u00e5ll utkik!<\/p>\n

Vi forts\u00e4tter arbeta med v\u00e5ra pilotprojekt med n\u00e5gra nya detaljer. Det \u00e4r utifr\u00e5n att vi har presenterat f\u00f6r varandra och f\u00e5tt input p\u00e5 hur vi kan t\u00e4nka fram\u00e5t. Just nu \u00e4r vi inne i processen att samla in, sammanst\u00e4lla och analysera data. Den 17de december ska vi presentera det vi har i nul\u00e4get f\u00f6r varandra vilket vi ser fram emot.<\/p>\n

Fram\u00e5t<\/em><\/h2>\n

Vid presentationstillf\u00e4llet ska vi samla tankar inf\u00f6r n\u00e4sta termin. Till exempel vad vi ska utveckla fram\u00e5t, p\u00e5 vilket s\u00e4tt och vad hela projektet ska mynna ut i.<\/p>\n

Ett \u00e5r har snart passerat och vi ser fram emot ett nytt och utvecklande \u00e5r med ett slutresultat. Vad det blir \u00e5terst\u00e5r att se.<\/p>\n

Tills vi h\u00f6rs igen.<\/p>\n

\/ Malin \u00c4hlstr\u00f6m och Sara Ceho, Norrk\u00f6ping kommun<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Sedan sist har n\u00e5gra av oss deltagit i en digital konferens som handlade om Praktikn\u00e4ra forskning och skola p\u00e5 vetenskaplig grund. H\u00e4r presenterades v\u00e5rt arbete med pilotprojekten s\u00e5 l\u00e5ngt ifr\u00e5n de olika kommunerna. Snart kan ni ta del av den PowerPoint som anv\u00e4ndes f\u00f6r att presentera. H\u00e5ll utkik! Vi forts\u00e4tter arbeta med v\u00e5ra pilotprojekt med n\u00e5gra nya detaljer. Det \u00e4r utifr\u00e5n att vi har presenterat f\u00f6r varandra och f\u00e5tt input p\u00e5 hur vi kan t\u00e4nka […]<\/p>\n","protected":false},"author":721,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[415199],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/33"}],"collection":[{"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/users\/721"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=33"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/33\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":34,"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/33\/revisions\/34"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=33"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=33"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/blog.liu.se\/flersprakighet-i-forskolan\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=33"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}